Lehevaatamisi kokku

164,468

september 13, 2014

Septembri kolmas nädal

ImageChef.com

Tore ja tervislik nädal sai läbi. Aitäh Renee emale, kes meile reedeks õunu tõi. Neid on meil veel alles.

Esmaspäeval on spordipäev. Algus 8.30 suurel staadionil. Söömine 11.05 ja sellega on päev läbi. Vanemad, kellel aega ja viitsimist, tulge kaasa elama!


Teisipäeval on ujumine. Riided ja pesemisvahendid kaasa! Numbrikaardid kooli

Kolmapäeval läheb tarvis käelises tegevuses ikka lehti.

Neljapäeval läheme õppekäigule loomakliinikusse kell 9.00. Seoses õppekäiguga on reedel kaks eesti keelt ja üks käelise tegevuse tund.

Reedel on käelises tegevuses vaja guašše, üks õun, A3 suurune papitükk







Rakvere Põhikooli huviringid 2014 – 2015
Ringi nimi
Juhendaja
Sihtrühm
Aeg
Eesmärk

Pallimängud

M.Raam

4.-5.kl. poisid

K 13.25
Arendada  pallimängu oskuseid, piirkonnasisestest võistlustest osavõtt.

Rahvastepall

K.Põdra

5.kl. tüdrukud
1.-3. kl.

N 13.30
Õpetada süvendatult rahvastepalli mängu, valmistuda ja treenida maakondlikeks rahvastepalli võistlusteks.

Mudilaskoor

A.Aros

1.-4.kl.

K 13.25
Lapsed õpivad matkimise teel oma häält juhtima. Peale laulmise saavad lapsed ka liikuda ning mängida ja tunda rõõmu koosolemisest.

Plokkflööt

A.Aros

1.-3.kl.

E 12.30
Ringis kaasa löömine annab võimaluse saada muusikalisi algteadmisi noodi- ja rütmiõpetusest, annab võimaluse omandada koosmängu- ja kuulamisoskuse ning demonstreerida seda ka teistele.

Vokaalansambel

A.Aros

4.-6.kl.

R 13.30
Ansambli töö põhineb põnevatel hääleharjutustel, mis aitavad demonstreerida  erinevaid hääle tekitamise võimalusi, mitmehäälsust õpetavatel kaanonitel, lühilauludel ning on suunatud repertuaari omandamisele koolisisesteks, -välisteks üritusteks.

Sõnakunstiring

E.Kruusmaa

5.-9.kl.

projektipõhine
Koolielu elavdamine. Kooli ürituste läbiviimine ja toetamine. Õpilaste esinemisjulguse parandamine,  ilmekuse arendamine.

Rahvatantsuring

E.Saaber

3.kl.

R 13.25
Arendada koostööoskusi, partneriga arvestamise oskust, rütmitunnet, liikumist muusikas, esinemisjulgust, õpetada eesti  rahvatantsu põhisamme ja tantse.

Robootika

M.Pitsner

1.kl.
2.-3.kl.

N 13.25
N 14.20
Kasutades robootikat, õpivad lapsed koos töötades põnevaid ja naljakaid probleeme lahendama. Tunni alguses õpime uue programmeerimise nipi ning pärast seda lahendavad lapsed vastavalt õpitule ülesande.

Robootika

R.Kits

6.-7. kl.

R 15.15
Pakkuda läbi käelise tegevuse ning arvuti kasutamise lastele teadmiseid ja oskuseid lihtsama taseme mehhatroonikast ja programmeerimisest.

KEAT

H.Roostik

6.kl.

projektipõhine
Suunata õpilasi koostööd tegema arvestades  kaaslaste individuaalsust , uute teadmiste omandamine. Osavõtt KEAT laagrist.

Taaskasutus

K.Štukert

5.-9.kl.

K 14.20
üle nädala
Propageerida õpilaste hulgas taaskasutust, arendada ettevõtlikkust. Leida looduslikke materjale, mida saaks kasutada sisustuselementidena. Tunda rõõmu oma kätega meisterdatud asjadest ja pakkuda silmailu teistelegi.

Loodusring

V.Padonik

1.-2.kl.
3.-4.kl.

E 12.30
E 13.25
üle nädala
Huvi äratamine looduse vastu, selle väärtustamine ja loodust säästva hoiaku kujundamine. Enamlevinud taime- ja loomaliikide tundmaõppimine.

Loovusring

E.Rikma

1.-2.kl.
3.-4.kl.

E 12.30
E 13.25
üle nädala
Läbi erinevate tegevuste arendada laste loovust ja fantaasiat, iseseisva mõtlemise ja tegutsemise oskust.

Liiklusring

K. Põdra

3.kl.

N 8.00
Rattalubade tegemiseks vajalike liikluseeskirjade õppimine.


2.-4. klassi robootikas on veel 7 vaba kohta! Kes ei ole kirja pannud, siis kiiremas korras seda huvijuhi juures teha!

Õpetaja Mai palus südamele panna, et esimeses tunnis kohalolek on väga oluline! Kes esimesest tunnist puuduvad, neil on hiljem raske teistele järgi jõuda ja kui õpetaja peab puudujatele kõike algusest selgitama, hakkab teistel tunnis igav.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar