Tore ja tervislik nädal sai läbi. Aitäh Renee emale, kes meile reedeks õunu tõi. Neid on meil veel alles.
Esmaspäeval on spordipäev. Algus 8.30 suurel staadionil. Söömine 11.05 ja sellega on päev läbi. Vanemad, kellel aega ja viitsimist, tulge kaasa elama!
Teisipäeval on ujumine. Riided ja pesemisvahendid kaasa! Numbrikaardid kooli
Kolmapäeval läheb tarvis käelises tegevuses ikka lehti.
Neljapäeval läheme õppekäigule loomakliinikusse kell 9.00. Seoses õppekäiguga on reedel kaks eesti keelt ja üks käelise tegevuse tund.
Reedel on käelises tegevuses vaja guašše, üks õun, A3 suurune papitükk
Rakvere Põhikooli huviringid 2014
– 2015
Ringi
nimi
|
Juhendaja
|
Sihtrühm
|
Aeg
|
Eesmärk
|
Pallimängud
|
M.Raam
|
4.-5.kl. poisid
|
K 13.25
|
Arendada pallimängu oskuseid, piirkonnasisestest
võistlustest osavõtt.
|
Rahvastepall
|
K.Põdra
|
5.kl. tüdrukud
1.-3. kl.
|
N 13.30
|
Õpetada
süvendatult rahvastepalli mängu, valmistuda ja treenida maakondlikeks
rahvastepalli võistlusteks.
|
Mudilaskoor
|
A.Aros
|
1.-4.kl.
|
K 13.25
|
Lapsed
õpivad matkimise teel oma häält juhtima. Peale laulmise saavad lapsed ka
liikuda ning mängida ja tunda rõõmu koosolemisest.
|
Plokkflööt
|
A.Aros
|
1.-3.kl.
|
E 12.30
|
Ringis
kaasa löömine annab võimaluse saada muusikalisi algteadmisi noodi- ja
rütmiõpetusest, annab võimaluse omandada koosmängu- ja kuulamisoskuse ning
demonstreerida seda ka teistele.
|
Vokaalansambel
|
A.Aros
|
4.-6.kl.
|
R 13.30
|
Ansambli
töö põhineb põnevatel hääleharjutustel, mis aitavad demonstreerida erinevaid hääle tekitamise võimalusi,
mitmehäälsust õpetavatel kaanonitel, lühilauludel ning on suunatud repertuaari
omandamisele koolisisesteks, -välisteks üritusteks.
|
Sõnakunstiring
|
E.Kruusmaa
|
5.-9.kl.
|
projektipõhine
|
Koolielu
elavdamine. Kooli ürituste läbiviimine ja toetamine. Õpilaste esinemisjulguse
parandamine, ilmekuse arendamine.
|
Rahvatantsuring
|
E.Saaber
|
3.kl.
|
R 13.25
|
Arendada
koostööoskusi, partneriga arvestamise oskust, rütmitunnet, liikumist
muusikas, esinemisjulgust, õpetada eesti
rahvatantsu põhisamme ja tantse.
|
Robootika
|
M.Pitsner
|
1.kl.
2.-3.kl.
|
N 13.25
N 14.20
|
Kasutades
robootikat, õpivad lapsed koos töötades põnevaid ja naljakaid probleeme
lahendama. Tunni alguses õpime uue programmeerimise nipi ning pärast seda
lahendavad lapsed vastavalt õpitule ülesande.
|
Robootika
|
R.Kits
|
6.-7. kl.
|
R 15.15
|
Pakkuda
läbi käelise tegevuse ning arvuti kasutamise lastele teadmiseid ja oskuseid
lihtsama taseme mehhatroonikast ja programmeerimisest.
|
KEAT
|
H.Roostik
|
6.kl.
|
projektipõhine
|
Suunata
õpilasi koostööd tegema arvestades
kaaslaste individuaalsust , uute teadmiste omandamine. Osavõtt KEAT
laagrist.
|
Taaskasutus
|
K.Štukert
|
5.-9.kl.
|
K 14.20
üle nädala
|
Propageerida
õpilaste hulgas taaskasutust, arendada ettevõtlikkust. Leida looduslikke
materjale, mida saaks kasutada sisustuselementidena. Tunda rõõmu oma kätega
meisterdatud asjadest ja pakkuda silmailu teistelegi.
|
Loodusring
|
V.Padonik
|
1.-2.kl.
3.-4.kl.
|
E 12.30
E 13.25
üle nädala
|
Huvi
äratamine looduse vastu, selle väärtustamine ja loodust säästva hoiaku
kujundamine. Enamlevinud taime- ja loomaliikide tundmaõppimine.
|
Loovusring
|
E.Rikma
|
1.-2.kl.
3.-4.kl.
|
E 12.30
E 13.25
üle nädala
|
Läbi
erinevate tegevuste arendada laste loovust ja fantaasiat, iseseisva mõtlemise
ja tegutsemise oskust.
|
Liiklusring
|
K.
Põdra
|
3.kl.
|
N 8.00
|
Rattalubade
tegemiseks vajalike liikluseeskirjade õppimine.
|
2.-4. klassi robootikas on veel 7 vaba kohta! Kes ei ole kirja pannud, siis kiiremas korras seda huvijuhi juures teha!
Õpetaja Mai palus südamele panna, et esimeses tunnis kohalolek on väga oluline! Kes esimesest tunnist puuduvad, neil on hiljem raske teistele järgi jõuda ja kui õpetaja peab puudujatele kõike algusest selgitama, hakkab teistel tunnis igav.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar